کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

اولین مروارید کوروشم

1394/9/24 19:14
نویسنده : مامان کوچولو
214 بازدید
اشتراک گذاری

نقل و نباتم

عشق قشنگم

همه ی زندگیم

سلااام

مامانم امروز چقققدر خوشحالم.

ظهر تلفنی داشتم با عمو محمود حرف میزدم که بعد قطع کردن اومدم باهات بازی کنم، شما قه قه میخندیدی که احساس کردم لثه ی بالاییت ورم کرده و بعلهههه...

یه مروارید سفید قشششنگ داره میدرخشه.

هی من میبینم چند وقته تعدادتعویض پوشکت زیاد شده، فکر میکردم بخاطر مایعات زیاده که بهت میدم.

دردت به جونم که اینقد شما تو داری.

حتی تب هم نکردی ماشاللاه.

فدای اون چشمات بشم من.

واااااااااااای کوروش چقدر خوشحالم.

مباارکه. مبارکه

دندون نیش مرکزی سمت راست.

عشششششقممممم.

میخام برات یه آش دندون حسااابی درست کنم.

از سر ذوق به همه زنگ زدم خبر دادم.

عزیز، عمه م، عمو محمود...

اینم اولین عکس از اولین دندون عشق من.

مبارکت باشه نفسم.

اینم پان اسپانیای من بمناسبت اولین دندون پسری

پسندها (1)

نظرات (3)

خاله مژگان
25 آذر 94 0:27
خاله جوووووووووونی مبارکه... ان شاالله بقیه رو هم بی دردسر درمیاری عزیزم... راستی پس چرا به من زنگ نزدی؟ هاااااااااااان؟
کودک دانا
25 آذر 94 11:57
سلام. وقتتون بخیر. این وبلاگ رو تقدیم میکنم به همه پدر و مادرهایی که آرزو دارن فرزندان پاکی رو تربیت کنند. گلچینی ازکارتون و انیمیشن و سرود های اموزنده و مذهبی برای کودکان آدرس وبلاگ: http://kodakdana.blog.ir/ آدرس کانال: https://telegram.me/koodakdana میتونید از این کارتون و سرود ها در وبلاگتون هم استفاده کنید. مشتاقانه منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
خاله مژگان
25 آذر 94 12:42
ر
مامان کوچولو
پاسخ
What????