کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

عکس و شرح

1394/6/23 18:57
نویسنده : مامان کوچولو
122 بازدید
اشتراک گذاری

توی این عکس داری با رورؤکت قدم میزنی!!!!!

رفتی لای پرده ی راهرو و میچرخی واسه خودت.

فدات بشمممم.

پرده رو داشتی میخوردی، اومدم عکس بگیرم، کشیدی بیرون از دهنت.

اینجا پذیرایی خونه س.

رفته بودم جارو کنم اتاقارو، اومدم دیدم پارک کردی جلوی در بالکن و داری آسمون رو تماشا میکنی.

الهی من فدای چشمات بشم پسر با احساسم.

مامانی، از نوزادیت تا الان بهت پستونک ندادم چون دوست نداشتم.

امروز بعد از اینکه شیر برنجتو خوردی، دیدم انگشت شستت رو میمکی و چشات داره میرههههه.

زود آوردم پستونکتو امتحان کنم ببینم میخوری؟

شما هم خوردی و لالا کردی.

الانم  خوابی.

از اونجاییکه داری دندون درمیاری، همه چیو گازززز میگیری و آب دهنتو بیشتر از قبل میدی بیرون.

نگا کن لباستو چیکار کردی توی یک ربع؟

پسندها (1)

نظرات (3)

مامانی
23 شهریور 94 20:01
قربون اون عکس اخریت و خوابیدن با پستونکت برم من
مامان کوچولو
پاسخ
خدا نکنه مامانی
خاله مژگان
25 شهریور 94 15:49
وووووی فرشته مو ببین.پسرک با احســـــــــــــــــــــاس بچه ام میدونی بحرانه آب داریم خودش تولید میکنه
خاله مژگان
12 مهر 94 10:17
سلام مامانی. چرا نمی آپی عایا؟
مامان کوچولو
پاسخ
سلام مشغله دارم گویا