کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

من و تو و کلی عکس.

1394/7/15 12:25
نویسنده : مامان کوچولو
155 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، قند عسلم بعد چند وقت خیلی خیلی،سلااااممحبت

عزیییییز دلم از دو روز قبل واکسنت برات حرف دارم.

بیست و پنجم شهریور بردمت مطب الناز جون.

دور سر 42 سانتیت بگردم من. قدتم که ماشششاللا 72 . 7/700 هم وزنته.

فردا شبش عمو علی جون اومد خونه ی ما.

این اولی غذاییه که میخوری مادر...

سیب زمینی آب پز له شده با آب مرغ.

توی بغل عمو خوردی و خوابیدی.

اینم فردای اون روز که برای اولین بار خودتو توی آینه دیدی و کلیییی ذوق کردی نفسم.

بیست و هشتم شهریور بردیمت برای واکسن

دردت به دلم.

پیغام آورده بودن که که باید تاالان چهار دست و پا میرفتی!عصبانییه عده فضول پر ادعا!!

اونجا ولی گفتن که بچه توی هشت ماه کامل چهار دست و پا میره.

شمام که از پنج و نیم ماهگیت توی تلاشی و الان قشنگ چهار دست و پا میری.تا چشم بعضیا درآدددد!

بعد واکسنت رفتیم خونه ی عزیز.

خاله جون برات کادو خرید یه خرگوش طبل دار.

منم یه کانگرو با نی نیش.

بمناسبت ماهگردت.

منتها چون گوشیم خراب بود عکس ندارم ازشون.

بیست و نهم رفتیم سنجش شنوایی و شما بجای خواب، کلی ورجه وورجه کردی!

آخرشم با قطره ی خواب آور و بغل خاله با کلی پیش پیش خوابیدی.

بازم خانم "سجاده حق زاد" گل معاینه ت کرد.

اینم کیک خاله پخت برای شش ماهگی نمک من.

عشششق نازم

باهم رفتیم دیدن نوه ی اقوام پدری من که یه فرشته ی کوچولو ئه به اسم"اسمـــــــــــــــــــــــــا".

شش روز خونه ی عزیز بودیم و برگشتیم خونمون.

اینام شیطنت شما خونه ی عزیز.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مژگان
15 مهر 94 21:51
ای باش ییرما سنی کوروش نازم روزت مبارک خاله جوووووووون ان شاالله که زیر سایه ی بابا ومامان و دنیای شیرین کودکیت،همیشه شاد باشی و خنده رو لبات عاشقتم جوجه طلاییم
مامان کوچولو
پاسخ
مرسییییییییییییییییی