کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

پسرم و دلبریاش

1394/8/4 11:20
نویسنده : مامان کوچولو
801 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی من.

این روزا دیگه یه جا بند نمیشی.

عاشق اینی که فرش و موکت و هرچیزیو بلند کنی و زیرشو نگاه کنی . بعضی وقتام بلندشون میکنی و میبری سمت دهنت.

از کنترل خیلی خوشت میاد و با دیدنش ذوق میکنی. وقتی سفره پهنه، میدویی سمت سفره و همه چیو بهم میریزی.

الهی من فدات بشم گلم. 

میشینی وسط سفره و دست میزنی به نون و قاشق و حتی پارچ آب.

وای وای که چقدر چای دوست داری.

من خودم بهت چای نمیدم ولی عزیز قشنگ چای خورت کرده!

له له میزنی برای چای.

خلاصه ش کنم برات عمرم: شیطونک منی.

نیگا اینارو!

از کابینت گرفتی که بلند شی. خونه ی عزیز.

نشستی وسط سفره و داری نون میخوری. قربون اون دستات برم من.

فک کنم اینجا داری رورؤکتو تعمیر میکنی. 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مژگان
4 آبان 94 14:20
کلللللللی بوس برا مموشم