کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

پسرم و این روزا

1394/6/19 12:47
نویسنده : مامان کوچولو
331 بازدید
اشتراک گذاری

عششششششقم سلام

نفسم

عمرم

زندگیم

مامانی این روزا حسااااابی شیطون شدی.

یه جا بند نمیشی، از این ور به اونور غلت میزنی، چهار دست و پا میری کم کم. با صدای آهنگای شاد میخندی و دستاتو تکون میدی، لثه هاتم که فوق العاده میخاره و از شصت پای خودت گرفته تا دست من و  دماغ بابایی رو گاز میگیری.

وقتی بهت شیر میدم محکم با لثه هات منو گاز میگیری عشقم. منم حسابی بوست میکنم.

صداهای جدید درمیاری.دیگه نمیتونیم بخاطر شما یه وعده یا چیزی بخوریم چون یا دستتو دراز میکنی یا همچین نیگا میکنی و آب دهنت آویزون میشه که آدم دلش کباب میشه.

لپاتو پر باد میکنی و با لبات صدا درمیاری و همه جا رو تف تفی میکنی.

الهی فدات بشم منننننن.

به لطف بعضیا شیر مامان قششششنگ کم شد و سیرت نمیکرد.

هنوز شش ماه تموم نیستی و من از هشتم شهریور مجبور شدم بهت فرنی بدم.

فرنی رو زیاد خوشت نیومده. شایدم من بد درست میکنم چون بار اولم بود.

روز اول خوب خوردی ولی بعدش چون کمی شل درست کردم زیاد با اشتها نخوردی.

از امروزم باید شیر برنج بخوری که بعد از این پست میرم برات درست کنم عشقم.

حالمون خوبه و خوبه حالمون.

خداروشکر.

چندتا عکس با توضیح:

اینجا اولین بارته فرنی خوردی و خودتم داشتی کیف میکردی.الهی قربونت برم من نفسم.

اینجا خونه ی عمه مه و دخترعمه شمارو نشونده روی مبل و داری شبکه ی پویا رو تماشا میکنی.

کارتون رو خیلی دوست داری مامان.

اینجا کاااملا شبیه بچگیای خودمی عشقم.

قربون اون چشمات برممممم منننن.

توی این عکس هم داری تمرین چهار دست و پا میکنی!

خدا قوت مادر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مژگان
19 شهریور 94 12:58
ای باش ییرم ها سنی بالام عکس خونه ی عمه اینا چقدر نااااااااااااااااااازه
مامان کوچولو
پاسخ
اوووففففف یااااا
دلارام
19 شهریور 94 13:04
سلام مامانه نینی.ماشالا نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیمون درست کردم خوش حال میشیم سر بزنین و نظرتون و بگین اگرم با تبادل لینک موافق بودید بم خبر بدین ــــــــــــــدلارامــــــــــــ
مامان کوچولو
پاسخ
سلاااام قولفونت حتمااااااااا. لینکیدمت. بلینک خاله ی جوجو تو راهی.
مامانی
19 شهریور 94 13:09
سلام عزیزم چقدر خوردنیه مخصوصا اون عکسش که رو مبل نشسته خوشحال میشم بهمون سر بزنی و یه یادگاری برامون بزاری
مامان کوچولو
پاسخ
سلاااااام مامانی. مرسی عزیزم. تبادل لینک رو هستین؟
مامانی
19 شهریور 94 15:14
بله عزیزم باافتخار لینک میکنم وبلاگ کوروش کوچولو رو که خاله مژگانش درست کرده رو هم لینک کردم خیلی خوشحال شدم که هم اسمیم
مامانی
19 شهریور 94 15:18
عزیزم چرا پیوند هات باز نمیشن می خوام لینک دوستا ی کوروش جونو ببینم
مامان کوچولو
پاسخ
مامانی چرا باز نمیشن؟
مامانی
20 شهریور 94 14:43
سلام پیوندها فقط خاله مژگان و اتاناز و دخمل بلا رو باز میکنه پاکشون کن ا در ضمن http خودش رو پاک کن و بعد اضافه کن رمز رو برات فرستادم؟؟
مامان کوچولو
پاسخ
سلام عزیزم. جک میکنم الان. بله فرستادین رمز رو مامانی.
(hamid(sogand
21 شهریور 94 12:36
سلام آبجی گل و مهربونم ظهربخیر آبجی گلم ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم شما خیلی خیلی لطف دارید آبجی گلم کوروش جان هم خیلی خیلی ناز و خوشکله خداحفظش کنه برای شما و بابای گلش...الهی آمین ممنون خیلی خیلی لطف میکنید که وبلاگ سوگند را لینک میکنید من هم به اسم کوروش جان(قدم قدم با پسرم) لینکتون میکنم بازهم بهم سر بزنید خوشحالم میکنید من هم به شما و کوروش جان سر میزنم آره خاله مژگان کوروش هم به سوگند سر میزنه و خیلی خیلی لطف میکنه ابجی مژگان گلم از طرفم کوروش جان را ببوسید خنده بر لبانت همیشه جاری آبجی گلم آبجی گلم هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم مانا و برقرار باشی آبجی گلم روز خوبی برایت آرزومندم .......................... ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻰ ﻣﺎﻧﻰ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ... ﻳﮏ ﻣﺎﻩ ... ﻳﮏ ﺳﺎﻝ ﻣﻬﻢ ﮐﻴﻔﻴﺖ ﻣﺎﻧﺪﻥ ﺍﺳﺖ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺭﻭﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﮔﺎﻫﻰ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ، ﻳﮏ ﻋﻤﺮ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺟﺰ ﺩﺭﺩ ، ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺑﺮﺍﻳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﺧﻮﺭﻩ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ ﻭ ﻣﻰ ﺍﻓﺘﻨﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﻧﺖ ﻭ ﺗﺎ ﺗﻪ ﺭﻭﺣﺖ ﺭﺍ ﻣﻰ ﺧﺮﺍﺷﻨﺪ ... ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻧﺎﺏ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﻧﺎﺏ ﺗﺮﻯ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﺍﻳﻦ ﺑﻌﻀﻰ ﻫﺎ ﻣﻬﻢ ﻧﻴﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺯﻭﺩ ﺑﺮﻭﻧﺪ ، ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ ، ﺣﺲ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﺗﺎ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﺴﺖ ﺍﻳﻦ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻭ ﺍﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻳﻮﺍﻧﻪ ﻭﺍﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺣﺲ ﺧﻮﺏ ﺁﺩﻡ ﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻫﺪﻳﻪ ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ.... ........................................... الهی! اگر می آزمایی، توان تحمل و صبر مرا زیاد کن اگر می آموزی، ادراکم را وسعت ده اگر می بخشایی، ظرفیتم را افزایش ده اگر می ستانی، گوهر کمالی را ارزانی کن و اگر می رهانی...... خدایا حتی لحظه ای مرا به حال خود رها مکن که نیاز نیازمندان را تنها تو پاسخگویی که بی نیاز از هر نیازی.
مامان کوچولو
پاسخ
سوگندمون رو از طرف من مححححکم ببوسید باباحمیدش. ممنون که به دنیای من و پسرم سر زدین
(hamid(sogand
21 شهریور 94 12:41
این پست رو یکی فرستاده گفته اطلاع رسانی کنید لعن الله علی شاهین نجفی لطفا غیرت به خرج بدین و نشرش کنین....لایک نمی خواد به خاطر بی احترامی جدید شاهین نجفی (لعنت الله علیه) به علمدار دشت کربلا امشب به مدت10دقیقه تو شبکه های اجتماعی شعارلعن الله علی شاهین نجفی را سر میدهیم اطلاع رسانی شود لطفا اما شاهین نجفی کیست؟ ۱-تو بچگی قاری قرآن بوده. ۲-حافظ کل قرآن بوده ۳-و در یک خانواده مذهبی بزرگ شده اما الان: ۱-از دین مرتد شده ۲-به امامان و پیامبر و حتی خدا هم هتاکی کرده ۳-شیطان پرست شده ۴-همجنس شده و وجود خدا رو انکار میکنه ۵-توهین و جسارت به امام نقی علیه السلام ۶-در کنسرتی لخت مادرزاد شده... ۷-تدوین اهنگ جدیدی بنام"ص"که توهین به اسلام و حضرت محمد(ص)هست.. ۸-الان هم توهین و جسارت به حضرت ابالفضل علمدار... جان مولا علی (علیه السلام)نشرش بده... شیطان می گوید: 1 زنی که لباس برهنه می پوشه معشوقه ی من است. 2 حمام ومسجدی که سودخوری باشه خانه ی من است. 3 مردی که گناه می کند عزیز من است. 4 جوانی که توبه کند ،عبادت کند دشمن من است. 5 کسی که این گفتار را به دیگران نمی گوید عاشق من است. اندازه عشقت و معرفتت نسبت به خدا پخش کن..
مامان کوچولو
پاسخ
هر کی با یه عقیده ای زندگی میکنه و برای قبول عقایدش دلایل خودشو داره. خدا و پیغمبر هم انقدر بامرام هستن که جواب توهین رو با مجازات ندن. شاهین هم داره راه خودشو میره. ما اگه ایمانمون قوی باشه، هزااار بارم آلبوماشو گوش کنیم، منحرف نمیشیم. اگه از توهین به اماما فاکتور بگیریم، شاهین واقعیت جامعه مونو میگه باباحمید. توی این جامعه هم بچه بزرگ کردن خیلی سخته. تا سوگند، سوگند ایمان آبا و اجدادیشو نشکنه و کوروش، جوانمردی کبیر رو فراموش نکنه... پایدار باشید
(hamid(sogand
21 شهریور 94 12:43
نبودن‌هایی‌ هست که هیچ بودنی جبرانشان نمی کند کسانی‌ هستند که هرگز تکرار نمی‌ شوند حرف‌هایی‌ هست که معنی‌‌شان را خیلی‌ دیر می‌‌فهمیم خاطراتی هست که هیچگاه فراموش نمی شود اصولا در زندگی احساسات غریبی هست که تعریف نمی شوند بعضی حس ها خاص و نابند مثل بعضی آدم ها..
(hamid(sogand
21 شهریور 94 12:50
پرواز آفتاب و نسیم و پرنده را می دانم و صفای دلآویز دشت را اما، من این میان پرواز لحظه ها را، افسوس میخورم پرواز این پرنده ی بی بازگشت را ...
مامانی
21 شهریور 94 14:22
مژده جون لینکات درست شد مرسی
مامان رويا
23 شهریور 94 12:21
باشه عزيزم منتظرم