کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

پنج ماهگی کوروش من و اولین سالگرد هم آسمون شدن نفسای من و بابایی

1394/5/27 3:45
نویسنده : مامان کوچولو
152 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

پنچ ماهگیت با دنیا عشق و بوسه و مهربونی مبارک.

امروز اولین سالگرد همخونه شدن من و باباییه.

یک سال قبل من و بابایی با کلی آرزوهای سوخته در کنار وجود دو ماهه ی شما اومدیم زیر یه سقف!

یه سقف سفید با دیوارای زیتونی...

هیچچچچچکس هیچوقت نخواهد فهمید من چی کشیدم.

چون هیچکس با کفشای من راه نرفت و نمیدونن کجا و کدوم سنگ پای منو زخمی کرده.

هرکسی خط کش و ترازوی خودشو داره و همه قاضی ن ماشششاللا.

خداروشکر زندگیمون قشنگه، دلامون گرمه، رویامون آبیه و آینده مون صورتی.

همسرم، عزیزترینم:

إن شا ألله همیشه سایه ت بالای سر من و کوروشمون و زندگیمون باشه و نفس بکشیم با نفسات.

از خدا برامون عشق، سلامتی و آبرو میخام.

الهی آمین... ثم آمین.

اینم چند عکس از فنچولکم.

اینجا لیوان منو با جیغ و دعوا گرفتی و گازش میگیری مامانی

 

اینم هست

 

اینارم چند ساعت پیش قبل از خوابت گرفتم عشششششقم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مژگان
27 مرداد 94 13:25
سلام. 5 ماهگیه جوجوم و سالگرد ازدواجتون مبارک. قشنگ نوشتی...خیلی قشنگ... گذشته ها گذشته...براتون اینده ای شیرین آرزو میکنم در کنار میوه ی دلتون