کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

واکسن چهار ماهگی

1394/5/1 18:01
نویسنده : مامان کوچولو
135 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم  سی و یکم تیر صبح بردیمت برای واکسن.

خانوم"تیمور پور" دوست و همکار خانوم شاطری، واکسیناتوری بودن که زحمت واکسن شما رو کشیدن.

به سفارش خاله الناز شاطری.

وقتی بهت واکسن زدن، مجبور شدم دستاتو نگه دارم.

شما یکمی گریه کردی.

الهی من فدات بشم که اینقد تحملت زیاده عششششششقم.

موقع برگشتن، رفتیم برات چند تا کادو خریدیم.

مبااارکت باشه نفسم.

ظهر به بعد کمی بی تابی کردی، عصر هم یکی از دوستای خانوادگی پدر من تماس گرفتن که دارن میان خونمون.

خیلی خونواده ی خوبی ان. اینم برات کادو آوردن.

دسسسستشون درد نکنه.

 

اینا هم کادوهای شما خوشگل پسسسسرم

پسندها (1)

نظرات (4)

خاله مژگان
3 مرداد 94 17:40
ان شاالله همیشه بشادی. وسایلات مبارک باشه عززیزم
خودم
7 مرداد 94 18:45
الهی الهی الهی چه خوخچلن
خودم
7 مرداد 94 18:46
خاله مژگان
12 مرداد 94 14:05
عایا این وبلاگ قصد آپ شدن ندارد؟؟؟