کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

پسرم دلتنگه...

1394/4/26 16:10
نویسنده : مامان کوچولو
171 بازدید
اشتراک گذاری

قند و نباتم، پرنسم، نفسم

الهی مامان برات بمیره، چت شده؟

چرا ناراحتی عششششقم؟

برای چی شیر نمیخوری و همش جیغ میکشی؟

بغلت که میکنم و تکونت میدم، آروم در گوشت حرف میزنم، آروم میشی

.

بعدشم هی پشت سر هم میگم: ششششششششششششششش

آرووووم خوابت میبره.

مثل همیشه اولین نفری که ناراحتیمو میفهمه، تویی...

وقتی میخوابی، بغلت میکنم و بهت شیر میدم.

کمی میخوری و ...

کوروش!

تو رو خدا شیر بخور...

خدا میدونه چقد دلم تنگه، بزور میخندم که کسی ناراحت نشه.

بخند مامان.

بابایی امروز ساعت ۱۳:۵۴ بهمون  زنگ زد. گذاشتم روی آیفون تا با شما صحبت کنه. صداشو میشنیدی و دنبالش میگشتی. الهی قربونت برم. دیشبم از سر دلتنگی، عصر به بعد خیلی بیقرار بودی.

الهی فدای پسملیم بشم من خدا.

با خاله مژگان برات یه آتلیه درست کردم و چون سابقه ی عکاسی دارم، سعی کردم ازت چند تا عکس خوب بگیرم ولی همش ورجه وورجه کردی.

اینام چند تا از عکسات نفسم.

 

 

فدات بشم آخه

 

اینم هست ماه من

ایجا هم که فرشته ی خود منی

 

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله مژگان
26 تیر 94 22:25
بوووووووووووووووووووووووووس برا جیگملم