کوروش مامانیکوروش مامانی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

قدم قدم با پسرم

الناز شاطری دکتر و دوست و همراه من

1394/3/13 15:37
نویسنده : مامان کوچولو
258 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کسیکه من و اضطراب منو درک کرد، کسی بود که نمیشناختمش...

اونروز خیلی بد بودم مامان...

پر بغض و گریه...

من و بابایی و خاله جون رفتیم توی یک مرکز بهداشت محل سکونتمون، پرونده باز کنیم...

نمیگم از تصمیمی که میخواستم بگیرم و دکتر خانومی که اونجا بود و نذاشت...

چشای آرومش انگار همه ی نگرانیمو جذب کردو اون لحظه خیلی آروم شدم...

۱۸ مرداد سال ۹۳ روز شنبه، اولین برخورد و آشنایی من و دکترمون.

الناز خانوم شاطری.

اگه بدونی تا اومدنت چقدر حرسش دادم!سبز

خدا برامون حفظش کنه.

با معصومیتت برای برآورده شدن آرزوهای دلش و سلامتی خودش و خونواده ش دعا کن مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مژی
13 خرداد 94 15:43
خدا حفظشون کنه. واقعأ خانومن
مامان گیلدا
13 خرداد 94 16:12
سلام دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون